נעים להכיר, דני צ'כנובר,

שותף דיגיטל.


כשנכנסתי לראשונה לעולם הדיגיטל בשנת 1998, אנשים סביבי בענף הפרסום לא הבינו מה אני הולך לעשות שם. האינטרנט היה חדש ומלהיב, מנועי החיפוש הפופולריים ביותר היו לייקוס ואלטה ויסטה, והאתר הגדול בישראל היה דווקא יאהו (ושם למעשה התחלתי את דרכי, ביאהו ישראל ). התדמית של כל העסק הזה שנקרא אינטרנט הייתה של כמה חבר'ה צעירים עם שיער ארוך, ורוב החברות שאלו את עצמן "למה אני בכלל צריך אתר אינטרנט אם יש לנו טלפון לשירות לקוחות ומספר תא דואר שאפשר לשלוח אליו מכתבים".

מאז הרבה דברים קרו. רוב העוסקים בדיגיטל הקריחו, אלטה ויסטה נעלמה מהנוף ולעשות גוגל הפך לפועל. לחברות מסחריות יש מוקד שירות לקוחות בפייסבוק ומספר וואטסאפ שאפשר ליצור דרכו קשר ישיר עם הארגון. אנחנו צמודים רוב היום למחשב נייד בגודל של כף היד שלנו, ובכלל נראה שהדיגיטל תפס...

אני עוסק בפרסום משנת 1994 בתפקידים שונים, ובפרסום דיגיטלי משנת 1998.

עד לאחרונה ניהלתי במשך 8 שנים סוכנות דיגיטל עצמאית מובילה (Qdigital), אותה הטמעתי בתוך מנצ', והיא הפכה למנצ' דיגיטל.

בין התפקידים שמילאתי בעבר :

משנה למנכ"ל בפובליסיס אידיאולוג'יק, מנהל המכירות של וואלה, מנהל השיווק של נציגות Yahoo למזרח התיכון ,מנהל השיווק בפוסטר מדיה ועוד.

בפגישה קצרה איתי ועם יוני פרידמן שמנהל את הפעילות הדיגיטלית שלנו במנצ', די מהר תרגישו בנוח עם התפיסה ההיברידית שלנו (שבה כל יחידה ומנוע במנצ' נכנסים לפעולה כשצריך אותם). יחד עם הניסיון והידע של האנשים שמובילים את תחום הדיגיטל אצלנו, בשילוב האסטרטגיה והקריאטיב של המשרד, תוכלו לקבל פתרונות שלא חלמתם עליהם בעולמות הדיגיטל.