נעים להכיר, יניב מלינרסקי,

שותף קריאטיב.


מניסיוני בניהול קריאטיב ב-20 השנים האחרונות, 
אני יודע שאין הרבה אנשי קריאטיב שמסוגלים גם להקשיב לצרכי הלקוח,
וגם לייצר אח"כ מאותה ההקשבה, קריאטיב בולט ורלוונטי. 
אז בזה בחרתי להתמקצע בשנים האחרונות... 

משנת 1995 בעולם הפרסום.

תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל עם התמחות בתקשורת שכנועית ותקשורת המונים.
בוגר קורס הקופירייטינג של תרצה גרנות.

התמחות: בניית מותגים באמצעות קריאטיב בולט ורלוונטי.

בעבר:
סמנכ"ל קריאטיב במקאן אריקסון
מרצה לקופירייטינג במכללה למנהל
קואוצ'ינג קריאטיבי למנהלי קריאיטיב – בארץ ובחו"ל
עבודה כפרילאנסר למכרזים עם משרדי הפרסום הגדולים והמובילים בישראל
קמפיינר פוליטי ("מי אתם שתדרכו על שאול מופז?!")

2006-2009 סמנכ"ל קריאטיב במקאן אריקסון
אחראי על מחלקה של 25 אנשי קריאטיב, כולל זכייה פעמיים ברציפות כמשרד השנה בתחרות הפרסום "קקטוס הזהב", זכייה במקום שני כסוכנות השנה בתחרות האירופאית "הגולדן דראם",
זכייה ב 2 פיינליסטים בפסטיבל קאן עבור סרטוני וולבו, ואין ספור קקטוסים - פרסי קריאטיביות בארץ.

2003-2006 קופירייטר פרילנס ותסריטאי טלוויזיה
חבר מערכת וכותב בתוכנית "ארץ נהדרת". אחראי למערכוני "הרומנים", "אוהבים נקניקיות?!" ורבים אחרים +  כתיבה לתוכנית "אחד העם 1".

אני די בטוח שפגישה אחת איתי תשנה לך את כל דרך ההסתכלות שלך על אנשי קריאטיב...